Sunday, 23 August 2009

Menu Berbuka Posa...

Rasa2nya hari nie AA nak berbuka posa dgn menu2 yg ada dkt bawah tuu...Tetapi tertakluk kepada keadaan dkt Bazar Ramadhan Taman Suria, JB (berhadapan XTRA aka GIANT).

Semalam pergi situ, Ya Rabbi, ramainya umat. Susah nak parking keta. Rasanya dkt mana2 Bazar Ramadhan pun sama keadaannya.


(Air Katira)


(ABC Special)

(Ikan Pari Bakar)


(Ayam Percik)

Kalau AA tak dapat semua, dapat 2 - 3 menu pun jadiklah. Almaklumlah, orang tengah puasa nie nafsu makannya lain macam sikit.

Bila perut dah penuh, tersadai jelah dkt rumah tak Sembahyang Terawih...


5 comments:

  1. fuhhhhh... kecur air liur nie...
    masa posa teringin mcm2
    tp berbuka tak larat telan.

    ReplyDelete
  2. kuina: tu lah cabaran org brpuasa...nafsu nafsi...

    ReplyDelete
  3. tak penah lagi gi taman suri ni..nak try la mgu ni..

    ReplyDelete