Wednesday 19 August 2009

Pergi Tak Kembali. Al-Fatihah...


Pagi tadi selepas aku sign-in buku attendance, member satu ofis bgtau yg jiran parents dia baru meninggal dunia pkl 4:00 pagi akibat sakit angin ahmar a.k.a stroke. Aku ingat dia bergurau coz hari nie mmg ada bos besar dr KL nk dtg ofis aku. So masing2 nak cari alasan utk keluar jumpa customer.

Rumah parents-in law aku sebenarnya cuma 200 meter ajer drp rumah parents member aku nie dkt Kg Melayu Majidee, JB.

Dalam pukul 10:00 pagi, setelah mendpt kebenaran drp boss, aku & member aku terus pergi ke rumah arwah utk memberi penghormatan utk kali yg terakhir. Ramai jugak yg dtg menziarah.

Aku terpaksa balik awal kerana byk keja dkt ofis yg perlu dsettlekn. Niat di hati memang aku nak tunggu hingga majlis pengkebumian. Tp apa kan daya, hajat tak kesampaian...


(van jenazah sedang menunggu untuk membawa jasad arwah ke tanak perkuburan di Kebun Teh)


No comments:

Post a Comment