Sunday 24 May 2009

Testimoni Penggunaan Minyak Habbatus Sawda'

Kes-kes keberkesanan "Habbatus Sawda' sebagai penawar berbagai jenis penyakit adalah amat banyak sekali. Ini termasuklah testimoni dan pengakuan dari seluruh dunia, terutamanya dari Eropah dan Amerika Syarikat.

Berikut adalah sebahagian daripada testimoni yang berjaya dikumpulkan oleh seorang pengedar Minyak Habbatus Sawda' yang telah lama menceburi perniagaan berasaskan herba.

En. An' Nahari Bin Sarif (013-241 6602) Kuala Kubu Baru, Selangor
Masalah pertama: Keguguran rambut, tekanan darah rendah.
Alhamdulilah setelah mengamalkan Minyak Habbatus Sawda selama 6 bulan, segala masalah telah dapat diatasi.

Masalah kedua: Gastrik
Setiap waktu sahur saya amalkan memakan 3 - 5 titis minyak Hababtus Sawda. Alhamdulilah, perut saya tidak terasa pedih lagi terutamanya pada bulan Ramadhan.


En. Izwan & Pn. Mai (013-2377347) Putrajaya, Kuala Lumpur
Masalah: Resdung
Dulu kami berdua mengalami resdung yang sangat membimbangkan. Alhamdulilah, setelah kami mencuba produk minyak Habbatus Sawda, kini kami sangat selesa.


En. Mohd Adib (016-7797519) Johor Bahru
Masalah: Badan letih & nafas terhalang (selesema)
Selepas mengamalkan minyak Habbatus Sawda, badan saya terasa lebih cergas. Masalah hidung sumbat pun telah berkurangan.


En. Abdul Latif Kamal (013-2416602) Sentul, Kuala Lumpur
Masalah: Gout
Alhamdulilah setelah mengamalkan minyak Habbatus Sawda, kini masalah gout saya telah hilang dan boleh berjalan tanpa mengalami kesakitan.


En. Mohd Yusof (013-3876587) Kuala Kubu Baru, Selangor
Masalah: Sakit dada yang serious
Alhamdulilah selepas saya mengamalkan minyak Habbatus Sawda selama beberapa minggu, sakit dada yang saya alami kian beransur pulih.


En. Ibrahim (012-6120873) Batang Kali, Selangor
Masalah: Migrain
Saya yakin dengan Habbatus Sawda sebagaimana yang disabdakan oleh Nabi Muhammad s.a.w. dan saya mengamalkannya. Alhamdulilah saya dapat merasai keberkesanannya dalam masa 2 minggu. Kini penyakit migrain saya tiada lagi.


Ustaz Abdul Muin (013-33900530) JAKIM, Kuala Kubu Baru, Selangor
Masalah: Resdung & selesema
Saya mula mengalami resdung beberapa tahun yang lalu. Namun saya masih belum menemui penawar yang berkesan sehinggalah saya diperkenalkan dengan minyak Habbatus Sawda. Alhamdulilah setelah saya mengamalkannya dalam masa 2 - 3 hari secara berterusan, saya dapati resdung saya semakin berkurangan. Malah jika saya mengalami selesema, saya jadikan Habbatus Sawda sebagai penawarnya. Alhamdulilah hanya beberapa jam sahaja, saya dapati selesema saya tiada lagi.


Pn. Rahmatun (013-3446374) Batang Kali, Selangor
Masalah: Asthma (sesak nafas)
Beberapa orang dari ahli keluarga dan saudara saya menghidap Asthma (sesak nafas). Alhamdulilah setelah menggunakan minyak Habbatus Sawda, ternyata ada perubahan positif terhadap penyaki saya.


Ustaz Nasir (019-4606293)
Miyak Habbatus Sawda memang berkesan samada digunakan secara luaran atau dalam terutama yang mempunyai anak-anak kecil. Dimulakan dengan selawat, insyaallah ianya memberi kesan yang hebat.


Moga artikel ini dapat memberi manfaat kepada para pembaca semua & dapat diwar-warkan tentang kehebatan Habbatus Sawda dalam bidang perubatan.


No comments:

Post a Comment