Wednesday 1 July 2009

JUS ACAI XTREAM...

HARGA: RM189-00
KANDUNGAN : 946ML
Jus Acai Xtream™ diperbuat daripada buah Beri Acai organik liar, dengan campuran ekstrak buah delima, raspberi serta bluberi.

Beri Acai dianggap sebagai salah sejenis buah yang paling berkhasiat dari Hutan Hujan Amazon. Ia mengandungi nilai ORAC paling tinggi berbanding jenis-jenis buah beri lain di dunia yang boleh dimakan. Beri liar ini dikumpul dari pohon Acai (Euterpe Oleracea). Pati jus buah beri berharga ini, yang terkandung di dalam minuman jus kami, penuh dengan vitamin B, asid lemak dan omega penting, mineral, serat, protein semulajadi, antosianin antioksidan, serta asid elagik.

Campuran jus bersinergi ini menghasilkan sejenis antioksidan serta asid elagik yang unggul, yang mengandungi sebatian fenolik semulajadi yang juga mengandungi ciri antioksidan yang amat berkesan.

Apakah Manafaat Kesihatan Utama Beri Acai?

* Tahap stamina lebih tinggi
* Memperbaiki penghadaman
* Memperbaiki tumpuan mental
* Meningkatkan keselesaan tidur
* Beri Acai mengandungi lebih banyak protein daripada sebiji telur biasa
* Memperbaiki fungsi / dorongan seks
* Mengandungi sehingga 33 kali lebih banyak kandungan Antosianin berbanding buah anggur merah
* Mempunyai kandungan serat yang tinggi, bagus untuk kesihatan warga tua dan mereka yang menghadapi masalah penghadaman.
* Mengandungi asid lemak Omega 6 dan Omega 9. Hasil kajian menunjukkan dua jenis asid lemak in membantu mengekalkan tahap kolesterol yang optimum.
* Ciri Antioksidan beri Acai memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan sistem kardio vaskular; ini amat penting bagi memastikan peredaran darah yang optimal.
* Acai kian diiktiraf sebagai salah sejenis buah yang paling berkhasiat di dunia.
* Ia membersih dan menyahtoksik badan anda.
* Ia mempertingkatkan kekuatan sistem imun badan.
* Memerangi sel-sel kanser.
* Mengelak penuaan awal / pramatang.
* Menjadikan kulit kelihatan lebih muda dan sihat.

No comments:

Post a Comment